Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hakir | użytkownik

imię i nazwiskoAdam Dziedzic adresKrakoff zarejestrowany29.08.2006 @12:01:02 ostatnio na stronie28.12.2012 @08:54:49

Powiem tak..Jest jedna zajebiście ważna rzecz która trzeba powiedzieć...ale chyba to przemilczę...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu553736
digarty20 komentarze297 posty na forum71

komputer / sprzęt
30D ( Czyli kupa złomu) i reszta złomu....i M-power idzie i zima idzie......

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wings89    03.01.2009 @02:45:35
i tak w ogóle - śweitne profilowe. ^^
~wings89    03.01.2009 @02:44:20
dobrze, że się podoba.. ;D
~pocozyc    29.05.2008 @01:31:57
: )
_______


całe zło na ziemi to wina penisa.

sprzedaję nerkę - http://www.sprzedamnerke.blogspot.com
~Xavierr    27.05.2008 @03:19:02
ahaha jakaż fota na profilu
~bmwmaniac    12.09.2007 @04:48:50
dzieki... zaden klub, bo BMW jeszcze nia ma narazie w fazie marzen ech :P
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~bmwmaniac    11.09.2007 @04:45:55
BMW... najlepsze co byc moze... gratuluje trojeczki
_______
co by tutaj napisać
http://damian.admin1961.website.pl
~cacaos    20.03.2007 @08:28:14
przejrzałeś mnie
dla mnie dobry i krytyczny komentarz zawsze był bardziej wartościowy od oceny,
zwłaszcza od osoby która robi dobre zdjęcia
pozdro
_______
dobroć zawsze zostanie ukarana...
~rutka    19.03.2007 @23:44:16
na cóż, różni ludzie,różne gusta :P:P:P
_______
loving you is cherry pie
+SylwiaNowicka    18.03.2007 @20:33:27
No tak.Faceci,którzy nie mają kobiet,przychodza sie zadawalac na digarcie. :p
~kurdt    18.03.2007 @19:42:35
a zgadzam sie co do starych - ale ten tez spoko byl
_______
ehe.
~kurdt    18.03.2007 @19:39:11
jaguar misiu tez sie zdziwilem jak mi go przyszlo focic
_______
ehe.
~narciaz    14.03.2007 @20:38:52
właśnie wczoraj byłem defakto pierwszy raz na rowerze, ale mam zaplanowane jeszcze dwa dni na śniegu, więc póki co w pokoju stoi i jedno i drugie
~itisnevermind    14.03.2007 @19:43:54
...nagich ciał:P
_______
"I can do all things through Him who strengthens me" Philippians 4:13
~lukaszmarciniak    14.03.2007 @00:11:39
hehe co fakt to fakt
~lukaszmarciniak    14.03.2007 @00:08:56
wiem ze tonei najlepszy akt mam kilka innych ale zdecydowalem ze wstawie dopiero nastepne moje akty
~eLsonDasota    27.02.2007 @19:10:48
dZieki za Hmmmmmmmmmmm.pozDro ....
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
^aloj    16.02.2007 @07:43:16
Dla mnie udany : )

Dzięki i pzdr
_______

~Norah    14.02.2007 @20:41:32
o kurcze zaczynam sie bac bo cos czuje ze nie podolam twoim oczekiwaniom technicznym
_______

Niewiele rzeczy możemy pojąć wszystkimi pięcioma zmysłami.

Georg Christoph Lichtenberg .


~Olszewski    14.02.2007 @15:57:15
I czy znasz jakis sklep internetowy z tanimi obiektywami (Irlandia, Islandia, itd.)
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~Olszewski    14.02.2007 @15:50:43
Hm miałem do czynienia z 17-40 L i bardzo mi sie podobala celnosc i szybkosc AF. Poza tym 17-40mm ma to do siebie ze jest wykonany z odlewu magnezowego a nie z plastiku

Myslalem o Sigmie 10-20mm ale mam watpliwosc jak jej AF, no i wykonanie plastikowe, tylko bagnet metalowy Ale z drugiej strony mam 10mm a nie 17mm co jeszcze razy 1,6 przy cropie

Miales do czynienia z tą Sigmą?
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~Olszewski    14.02.2007 @07:05:53
??
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~mroowa    13.02.2007 @16:48:26
nie zrozumialem pytania...
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
~Olszewski    12.02.2007 @17:36:45
A można wiedziec czemu 17-40mm to "kupa"?
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~Nebel    27.01.2007 @00:39:47
Oczywiście, uświadomiłeś mnie do czego służy żółw XD
-BrownPeggy    27.01.2007 @00:31:58
umywa
sie

po
stopy
.
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt